fredag 17 december 2010

G l ä d j e ....

.. hittar man här.

1 kommentar:

Monica sa...

En kollega var med om samma, började om efter operationen med att lära sig krypa, sen gå och sen så småningom arbeta 50% ända till pensionen. Som ett under, fast berodde förmodligen på att den var av ickecancertyp. Men helt förundrade var vi för vi trodde detta kan väl inte gå väl? Det gjorde det inte för en 4-barnspappa, disputerad civilingenjör på labbet, när jag var på ett forskningslabb sedan fortsatte jag konsultera honom ibland när jag skulle räkna på något jätteviktigt för professorn kunde jag inte alls lita på;-). Sista gången ringde han tillbaka och sa: men Monica du har ju rätt och jag tänkte fel. Ett halvår senare var han död av cancerhjärntumören. Innan vi visste fyllde han år och en kollega sa han vill ha "änglar sjöngo" det finns 4 CD i ett paket klassisk musik, vill han ha det tänkte jag. Och köpte....Sjukhus är livsfarliga att vara på....för personalen! Nej det är nog så att jag arbetat på så jättestora arbetsplatser att man då möter och upplever mer av elände.