onsdag 15 december 2010

Stranden i Stensjö ...

7 kommentarer:

Ulrika sa...

Havet saknar jag.

bettankax sa...

Varit en sväng vid havet idag. Inte lika vackert, som din strand, men härligt ändå:) Det är nåt med horisonten som går förlorad...när det ligger nåt i vägen, som t ex Danmark;). Som tur är har jag inte långt till en horisont utan land i sikte.

Steel City Anna sa...

Wow vilken fin bild! Den har lite religiös stämning tycker jag :)

Steel City Anna sa...

Du har ju förresten inte gjort Listan idag :) Det blev totalt förvirrande för mej, jag brukar alltid tjuvkolla lite på vad du skrivit innan jag skriver själv :) Menmen, nu hann jag före ...

Turtlan sa...

Å så fint Du fick med ljusstrimman där i bilden!

Saknar havet jag med men i januari så ska det spankuleras på en strand vid ett sydligare hav.
Utan skor!

KvällsHej från mig :-)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Så nydelig bilde, veldig pent å se hvordan solen skinner inn mot deg :)

PS- Her i Norge så er det akkurat det samme med julestjerner og adventstaker i vinduene, samme tradisjoner som dere :) Uten dem blir det ikke jul.

Elisabet. sa...

Ulrika: underbart att ha det så nära! Det tar bara fem minuter kanske ..

bettankax: ,-)

Anna: idag har jag härligt främmande och kanske tar det imorgon!

Turtlan: eftermiddagssol ...-)

Rune: tack som svarade! Jaha, det är likadant i Norge!