torsdag 16 december 2010

Hallelujamoment ...



... men gånger tre.

"Kom ska jag massera dig!" sa vännen Torun igårkväll.

Och så var det bara att sätta sig framåtlutad över en stol och i säkert femton minuter stod Torun och drog med den här massagevanten över rygg, axlar och rumpans överdel (och den är vid i omfång, så hon hade det hon gjorde ...) och något så ljuvligt underbart vet jag inte när jag senast var med om!

Metallkulorna är rörliga och ja, det går inte att beskriva hur det känns!


Här stoppar man in handen ....


Massagevanten är inköpt hos Clas Ohlson och kostar 49 kronor.

Nu vet jag vad som ska inhandlas!

7 kommentarer:

baratradgard sa...

kan man köpa en sån till mannen och sen förvänta sig massage månntro? Han har ju en viss förkärlek för saker inköpta hos Clas Ohlson!

Monica sa...

Clas Ohlson är spännande;-). Tänk alla skruvar, beslag och olika slipgrad på sandpapper och så detta! Är jätteglad åt min äppelklyftare och tepåsekramare som inköptes,-)) helt oumbärliga och så detta! Ska kollas, tack för tipset!

SoF/Blindstyre.se sa...

Tack för tipset E!

carulmare sa...

Tack för tips!

Elisabet. sa...

till er alla: ja, denna rekommenderas å det varmaste! Jag tänker ägna juldagarna åt massage av barnbarnens ryggar!

Mian sa...

Skön mojäng!
49 spänn är ju billigt.

Elisabet. sa...

Mian: jag trodde inte mina öron när T berättade vad den kostade! Och du a n a r inte hur härligt det var.
Eller det kanske du gör ,-)