fredag 17 december 2010

Snart ....

6 kommentarer:

Steel City Anna sa...

Oj vad fin! Vackra färger.

Elisabet. sa...

Anna: nu slår den nog ut när som helst, tror jag .., och hyacinterna formligen e x p l o d e r a d e igår! Blå - såå vackra -.

Tankevågor sa...

Det är verkligen stiliga draperingar där på bladen...naturens konstverk eller hur?

Monica sa...

Vilken fin färg, går åt lila hållet?
Två har blommat över här, i varje kommer en ny stängel, det gillar jag. Däremot har hyacinterna!;-))) varit lite knepiga, de växer inte upp ordenligt och vissnar nästan meddetsamma, har aldrig hänt mig förr.

Elisabet. sa...

Londongirl: det ser ut som blodådror, tycker jag ...!

Monica: nej, det är nog fel färg från min kamera .., den är verkligen åt det röda hållet! Mina hyacinter bara exploderade fram igår .., jag väljer alltid blå .., tycker att dom är så fina, så fina!

bettankax sa...

Precis vad jag tänkte, som ett närverk av blodkärl. Den är verkligen magnifik.