tisdag 8 mars 2011

Halland ...



Idag, vid tolvtiden.

7 kommentarer:

anna of sweden sa...

Åh, så härligt. Och åh, vad jag har havsabstinens!

Anonym sa...

Får nog hålla med om att lite havsabstinens har jag oxå. I helgen som var började jag känna att man kan blicka mot våren. Det började vara plusgrade på dagtid, solen lyser skapt, man kan sitta mot en husvägg och dricka kaffe, hör fågelkvitter och nu kommer lammen och kalvarna. Må så gott där nere. Eva i värmland

Rexxie sa...

Man kan ju i alla fall inte klaga på mängden med uppdateringar efter att du kom tillbaka till civilisationen...

:-)

Elisabet. sa...

anna och eva: havet är så ljuvligt att ha i närheten .., det ger, åtminstone mig, en känsla av frihet!

rexxie: nej, jag tänkte det idag ..,att jag måtte ha haft nån slags abstinens ändå ,-)))
Men nu börjar jag arbeta igen och då blir det mer normalt. Bara tio inlägg per dag ...

garnlivet sa...

Men åhh, hav...har absolut en massa havsabstinens.....
Fantastisk bild!

Christina sa...

Oj oj oj, varför bor jag inte där?

Sven Teglund sa...

Oj,oj vad fint......du har det fint som får vandra där!