tisdag 2 augusti 2011

Ledig dag ...



... och en hund som kanske gör Hilda sällskap och blir vegan ...?

Efter en simtur smakar i alla fall ett gala-äpple som bäst!


Och överallt ligger solbadare; barnfamiljer på sandstranden, andra på släta klipphällar.

Själv hittar jag en alldeles perfekt sådan, där man inte riskerar att halka och slå ihjäl sig på såphala och algklädda stenar .., nej, här är det som en platt hylla och bara att dyka rakt i!

I två timmar blir jag där.

En deckare av Leif GW Persson gör mig sällskap, ja, innan pv och harry kommer på besök.

4 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Dina sommarbilder - och betraktelser - är alltid bäst!

Elisabet. sa...

DMH: det är du också ,-)

Evas blogg sa...

Underbart!

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha! Bara en person kan vara bäst - och jag nöjer mig mer än gärna med att beundra dina bilder, min vän. :-)