fredag 9 september 2011

Stockholmstestet ...

2 rätt av 7 möjliga.

Av de 2898 som gjort testet hittills fick du ett bättre resultat än 591 (20%)


Enbart frågor som rör huvudstaden den här gången och det KAN ju förklara det rent av urusla resultatet.

Nu blir det skamvrån igen.

Någon som vill göra mig sällskap där i vrån?

Klicka här.

mossfolk sa...

Ha, ja och här kommer en som hade TUREN på sin sida och denna vecka inte alls platsar iskamvrån ;)

"6 rätt av 7 möjliga.

Av de 2922 som gjort testet hittills fick du ett bättre resultat än 2650 (90%)"

(borde kanske gå och köpa mig en lott..?)

Förra veckan var det Guy som briljerade, nu är det den rara mossfolk (ja, du Guy är också rar).

Och även om du "hade turen på din sida", så njaaaa .., bara tur är det nog inte.

Ska bli spännande att se vad pv får.

6 kommentarer:

Fourmum sa...

Jag gör dig sällskap, 2 rätt av 7 möjliga

SoF sa...

Kanske kan bli trångt i den där skamvrån... ;)
2 rätt för mig också och de 2 rätten var ju bara tur, för jag fick gissa på allihopa.

Natti natti!

Rexxie sa...

Nu får ni lämna plats i skamvrån, för här kommer jag med bara ett enda litet ynka rätt!

Nåja, jag är ju glad att jag åtminstone klarade Ferdinand Boberg...

gunnar i vaplan sa...

3 rätt...! (gissade fel - kunde 3)

Jenny sa...

3 rätt av 7, kunde två och gissade rätt på den tredje! Så jag kliver väl också in i skamvrån...

mossfolk sa...

Ha, ja och här kommer en som hade TUREN på sin sida och denna vecka inte alls platsar i skamvrån ;)

"6 rätt av 7 möjliga.

Av de 2922 som gjort testet hittills fick du ett bättre resultat än 2650 (90%)"

(borde kanske gå och köpa mig en lott..?)