onsdag 7 december 2011

Fem saker ni inte vet om mig ....

Det är utmaningen från anna of sweden.
(Vilket jobb hon har gjort med alla länkar!)

Men .., det kan väl ändå inte finnas fem såna saker, inte efter sex års öppenhjärtigt bloggande?

Jag testar.

1. Att jag bara en enda gång i mitt liv har haft högklackade skor .., det visste ni kanske redan?

2. En enda ring har jag; en silverring gjord av silversmeden i Ystad.

3. Dom enda örhängen jag har är vita pärlor, inte ens äkta.

4. Att gå in i en bokhandel med trevlig personal, är det bästa jag vet.

5. Jag föredrar en macka, hellre än en bakelse.

Tja, kanske.

Det får duga.

8 kommentarer:

anna of sweden sa...

Det duger absolut! Jag skrattade när jag läste din kommentar hos mig - att vi redan vet allt. Men nix, det gjorde vi inte. ;)

Kram du fina!

Elisabet. sa...

anna of sweden: var jag först ,-))) ?

anna of sweden sa...

Japp! Dig kan man lita på!

cruella sa...

Örhängena och mackan visste jag nog och frågan är om jag inte hört om skorna också:-)

Elisabet. sa...

cruella: ja, det var det jag sa till anna .., jag har ju berättat allt ,-)

Rexxie sa...

...och jag som har guldfiskminne har säkert hört/läst det men glömt det lika snabbt!

Cecilia N sa...

Klackeskorna har jag inte helt koll på. Örhängena var väl det jag kände bäst till.

Elisabet. sa...

Rexxie och Cecilia N: ja, se där .., ni borde ha sett detta flera gånger ..., ni har ju varit med sedan Hedenhös tid ,-)