tisdag 24 januari 2012

Lite om vinnarna ...


Vinnarna i lördagens dragning blev Madame Rouge i Skellefteå och Jessica i Västerås.


Det här var förstapriset .., jättefina örhängen som hade kommit med posten, ja, det var anna of sweden som stod för detta vackra!

Tusen tack, anna!

Och tjusig i dessa örhängen blir alltså madamen i Skellefteå.


Madame Rouge i sina "fusknaglar".

"Du kan väl berätta lite om dig själv!" skriver jag.

Och vi får veta att Madame Rouge är Oxe, endabarn, 48 år, hon har tre katter och en hund och att hon är väldigt intresserad av inredning, det tycker jag att man kan se på hennes blogg .., ack, om jag hade den energin att få det så fint!

Och så har hon höger tumme upp.

Här kan ni titta in till henne!

Andrapriset gick till Jessica i Västerås.
"Ica-Jessica"- min kollega, alltså.

Jessica valde Wallanderfilmen och den kommer med posten.


Jessica på jobbet, i färd med att plasta palsternackor.

Den här bilden har jag lånat från Jessicas blogg, en blogg där jag känner igen mig hur mycket som helst, ja, när hon berättar om sitt liv i affären i Västerås.

Ååå, hur många timmar av sitt liv har man inte tillbringat med att plasta palsternackor, rotselleri, kålrot, isbergssallad, salladskål och alla möjliga andra grönsaker!

Om Jessica har höger eller vänster tumme upp och lite annat, det hoppas jag att hon berättar om själv och här har ni länken till hennes blogg och till lilla kattungen Freja, familjens nytillskott!

Stort grattis till er båda!

4 kommentarer:

Cecilia N sa...

Med de naglarna hamnade ju örhängen precis rätt!

Nu blev jag ännu gladare.

Elisabet. sa...

Cecilia N: ja, jag tänkte precis samma sak ,-)

Jessica sa...

Är fortfarande smått exalterad över vinsten ;)

Nu har jag berättat lite om mig själv på min blogg...., Välkomna in!

http://jessicamh.blogg.se/2012/january/om-ett-uppmuntringslotteri.html

Elisabet. sa...

Jessica: ,-)