tisdag 24 januari 2012

Såja ....


I morgon ska paketet susa iväg till Madame Rouge i Skellefteå!
Det var hon som vann förstapriset förra lördagen.

Örhängen ..., sand, snäckor, det lilla fatet och ett värmeljus.
(Ja, nu har jag äntligen fått fatt på små fat som inte väger så mycket och glöm inte att titta in hos förstaprisvinnaren, ååå, så fina bilder hon har!)

Fast den vita krukan med pärlhyacinter, den blir kvar här.

Och tack än en gång för den virkade duken Bente, och tack anna of sweden för dina designade örhängen!

Andrapriset, dvd-filmen med ystadanknytning (yes, Wallander ..) kommer också att gå iväg, tillsammans med sand och snäckor.

Om den vinnaren, Ica-Jessica i Västerås, kan ni läsa här.

Och nästa dragning blir förstås på lördag kl.11.00 piiiiip.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror nog att dragningen kommer att ske tidigare men läggas ut till offentligheten på lö 11.00.
N P är nämligen bortrest lö fm.
Bara så att rätt blir rätt.
PV (NP)

Elisabet. sa...

Notarius Publicus: ja, ja ... men det ska vi ju inte låtsas om ,-)

Helen sa...

Det låter bra, det!! Har jag tur kanske jag får stoltsera med mina fina örhängen under helgen, då...
Tack, ännu en gång! Och förresten.
Hux flux har jag rekordhöga besökssiffror på min blogg. Kan det bero på en viss kvinna i ett gult hus på en kulle? ;-)
Stor kram!

Elisabet. sa...

Helen: jag ska posta det på jobbet i morgon, så borde du ha det innan helgen ,-)

Själv har jag skippat all statistik och besökssiffror, jag blev bara stressad .... sen blev det mycket skönare för min själ!