måndag 11 juni 2012

Dagens fönster ...


Här kommer några utlovade fönster från mig och Vårgårda Nostalgifestival
Ett Mecca för motorentusiaster och annat löst folk.

Vi får räknas till den senare gruppen för vi är (faktiskt) inte intresserade av bilarna i sig, utan deras färg, form och specifika detaljer - och förstås alla härliga människor som besöker denna typ av evenemang.
Det betyder att vi hittar många motiv. :)

Tänkte att jag skulle skicka dig lite husvagnsfönster för ovanlighetens skull, så här kommer några modell äldre.
Jag blev lite full i skratt när jag såg husvagnsmodellen med burspråk och trodde att det kanske var ett hemmabygge, men maken informerade mig om att det hade funnits...en gång i tiden.
Undrar om vi snackar "före kriget" nu? ;)

Har en känsla av att du kan gilla nån/ett par av dessa godingar.

Varma och lite regniga hälsningar från "landet" Västergötland!

// Elisabet säger:  gissa, om jag föll pladask! T a c k! 
Och tänk, vad den där röda korken betyder mycket för den här bilden!

Inga kommentarer: