tisdag 31 juli 2012

Och här är vinnarna ....



Eftersom den som har vunnit inte har tillgång till bra kontakt med yttervärlden, i alla fall så där så man inte har möjlighet att titta på film just där i stugan, så säger vi grattis till dig, Eva på Frösön, som vann förstapriset!

Nu missar du sången till din födelsedag i morgon och även själva dragningen, men allt det kan du ju se senare.

Vinsten blev en burk med pv:s nykokta rabarbermarmelad.

Vem som vann tröstpriset, ja, det säger jag inte .., det får minsann bli en överraskning.

Notarius Publicus är den här gången en bekant bloggare vars inlägg jag följer regelbundet.

Nu har vi haft fyra nya lottdragare ..., Bettankax i Lund .., Gunnar i Jämtland, Ann i Göteborg och så den här sista.

Tack snälla, rara som så välvilligt ställer upp!

7 kommentarer:

Cecilia N sa...

Men å vad jag väntat ivrigt på denna hemliga np-dragning.

Grattis på födelsedagen Eva från mig med!

Och roligt att få se madame Monet in action.

Grattis också ellem till tröstpriset.

Anonym sa...

Tack så mycket för priset! Jag är ju en läsande person.Och grattis till Eva från mig också!! ellem

mossfolk sa...

Grattis både Eva och Ellem!
Och åh så roligt att se Monet, som inte alls såg ut som jag föreställt mig... och söta lilla Dessi.
Och ni är ju underbara som drar igång en födelsedagssång där mitt i allt :)

Ruta Ett sa...

Ma chére Mme Monet, je suis enchantez de vous voir. Et cette chanson etais tres bon!!

Tja, skolfranskan ligger låååångt bak i hjärnan, men det var roligt att få se dig och visst är det kul att få vara lottdragare.
"Många känna sig kallade , men få äro utvalda.!

Au revoir
Carrè une

Ruta Ett sa...

Oj, nu såg jag att accenterna kom fel. Det ska ju vara tvärtom...a la bonheur

Lena sa...

Ååå, så jag ler. Vilken bra start på dagen det blev! Tack till alla medverkande.

Evas blogg sa...

Men åh vad roligt!!!!!! Och just när jag fyller år och allt. Och tack för att du var så omtänksam och skrev ner detta då jag inte kan öppna filmen. Kram!