måndag 30 juli 2012

Pling i min inkorg ...

Hei Elisabet.

Kom tilfeldig inn på din blogg,
og der får jeg se at du og min fru
ant har samme forfar.
Har forsket på slekt i endel år,
å har funnet mye interesant:)

Hvis Mattias Hansson Bjur och hans hustru Elisabeth Andersdotter, från Orsa er dine forfedre,har du och min fru samma slekt.

Jeg har selv mye av min slekt i
Sverige,så det er mye Svensk blod
i oss begge.

Har du forsket mye på din slekt?

Hadde vært hyggelig om du sendte oss en mail.

// Och visst är det så .., Mattias Hansson Bjur (tänk, om han visste att vi pratar om honom nu!) föddes 1768 i Bjursås Socken i Dalarna och denne Mattias Hanssons pappa - Hans Mattison - är morfar till min mammas morfar.

Invecklat, så det räcker och blir över ,-)

Mattias Hansson var gift med Elisabeth Andersdotter från Orsa.

Inga kommentarer: