söndag 16 september 2012

DBIV för mig själv ....

Frånsett den där lyckliga stunden när Anders skjutsade mig till Koralgatan 49 i Malmö och där hämtade min försvunna resväska (som dessutom inte var min, utan lånad av äldsta dottern ...), så var det bästa den här veckan  b a d e t   i havet, jag tror att det var på tisdagen.

Harry satt vid vattenbrynet och höll koll på matte ..., medan jag själv navigerade mellan brännmaneter och jag dök och lät svalt vatten skölja över pannan och jag kände hur allting bara var så rätt.

Kanske ska jag ta ett dopp i havet även idag?

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Det tycker jag! :-)

Mian sa...

Bara du inte blir så där illamående och kräkig efteråt....som du blev senast :-(
Var rädd om dig.

Turtlan sa...

Nu är det allt för kallt för ett dopp tycker jag. Du är en tuffing som ger dig i!
Hur många grader är det nu..?

Brrr även för ett vattenvän som jag!

Eva i Tyresö sa...

härligt att höra om dina simorgier.....tänk om man hade vågat och kunnat!!!