onsdag 19 september 2012

Och här är vinnarna ....



Stort grattis till er båda!

Förstapriset - den där lilla kylskåpsmagneten med filurig text på - den går alltså till Kattis, som berättade om sina två pojkar som äntligen hade börjat somna före 21.30 på kvällarna! 
Stor lycka! 

Tröstpriset - en liten brosch från STORARTAT - går till AP, ja, "min" AnnaPanna. 
Hennes bästa var helgen i Ystad där det var födelsedagskalas för mina barns pappa som blev 60 .., en helg som innehöll allt från god mat, till trevligt sällskap och långa promenader längs havet.

Nu är det bara att ni börjar grunna på den här veckans bästa!

7 kommentarer:

Evas blogg sa...

Jag har i alla fall tur i kärlek ;)

Elisabet. sa...

Eva: ja, det tror jag att du har och jag hoppas att vinnarna också har det ,-)

Turtlan sa...

När Värmlänningen löste korsord:

-Djur i lagården på två bokstäver?

Han funderar...: " - Dä kan inte va soa, eller koa. Så dä måst va e ap....

Hängde Ni med där...?

Grattis till vinnarna! Alltid lika spännande så på filmen :-))

Elisabet. sa...

Turtlan: ,-)
Fast jag fick läsa det ett par gånger innan jag förstod ....,-)

mossfolk sa...

Haha, ja precis så var det. Jag tyckte att någon annan också skulle ha chans på priserna ;)
Tack föresten för den söta spegeln som kom med posten härom dagen!
Och för övrigt håller jag alldeles med om att vinnaren den här veckan har en jättetrevlig blogg. Verkligen.
Grattis grattis till båda två!

Anna-Lena sa...

Kan bara instämma, läser också Kattis blogg med stor behållning! Grattis

Kattis sa...

Hurra för mig! :) Jag var verkligen i behov av lite uppmuntring.