tisdag 18 september 2012

Och så ett kvällsfönster ...

Hej Elisabet!

Nu är det vår yngsta dotter Sara som förärar dig en fönsterbild.
När jag såg bilden på hennes fb-sida frågade jag direkt om jag kunde få skicka den till dig. Det gick jättebra.
Sara är i Skottland och jobbar som au-pair under ett år, strax utanför Edinburgh.
Familjen har varit bortresta några dagar och då bokade Sara in sig på en bussresa till de skotska högländerna.

Bilden är tagen från hennes hotellfönster i den pittoreska hamnstaden Portree på den skotska ön Isle of Skye. När jag ser hennes bilder från resan känner jag att dit vill jag åka.

Påminner mycket om Island. Kargt och himmelskt vackert.

Kram Eva

5 kommentarer:

Turtlan sa...

Där har jag varit för sådär 15 år sedan!

Så rätt så, himmelskt vackert.

Bodde på ett supergulligt B&B. Allt var BLOMMIGT i rummet. T o m toapappershållaren.

Där åt jag också de godaste musslor någonsin.

Skottland är så vackert!

SoF sa...

Jag också!!!
(vill åka dit alltså...)

AP sa...

Nästan ett favofönster måste jag säga. Fint!

Guy sa...

Verkligen lockande!

Elisabet. sa...

till er alla: och titta, vilken ebb!!