lördag 16 mars 2013

Lördag ...


Och ledig helg.
Ljuvligheters ljuvlighet!

Här brinner en eld i kaminen .., det blir en sväng till Varberg på förmiddan .., jag ska följa prinsessan Lilians begravning i SVT ..,  och om det visar sig möjligt, tänker vi köra in till sjukhuset i Halmstad och hälsa på Sonja som ligger nedbäddad efter en lite krånglig gallstensoperation.

Och ute flödar solen och jag har drömt att Tommy Körberg befann sig här i gula huset och han, herr Körberg, tittade med avsmak på mig och sa ..."ja, en gång var du sexig, men det är du ta mig f*n inte längre ...!"

Det var väl då jag vaknade.

Nu ska här ätas frukost!

(Och i eftermiddag blir det förstås dragning i lotteriet också!)


2 kommentarer:

Rexxie sa...

Jaja, då kan du ju svara herr Körberg "En gång var du smal och sexig, men nu är du bara en fet gris"

:-)

Bert Bodin sa...

Du skulle ha svarat: Då leder jag, för du har då aldrig varit sexig.