tisdag 25 juni 2013

Det bästa för Biggan ...


Först vill jag önska dig en riktigt trevlig och välbehövd semester i Grekland Elisabet!
Hoppas du får fina, soliga, avkopplande dagar!

Måste skicka en bild på min jordgubbspyramid...tack för tipset, hälsa pv och tacka för den geniala idén!
Nu frodas gubbarna som aldrig förr på vår kolonilott och det bästa för mig- inte bara den här veckan, är att gubbarna är så lätta att sköta om, till och med för mig, som har en ganska knackig rygg.....

Tack för att ni delade med er av den geniala konstruktionen.

Vila, njut och ha en skön semester.
kram Biggan
// Biggan: äras den som äras bör .., det var Gunnar i Vaplan .., hans son Joakim som hade den här idén på sin sida, ja, om jag nu minns rätt och det tror jag att jag gör.  Men så FIN ni har fått den! 

3 kommentarer:

Biggan sa...

...ja där ser man, att det var en KLURIG JÄMTE, som kommit på idén!
Huskut artut!
Själv är jag ju Jämte i själ och hjärta var jag än hamnar rent geografiskt!

SoF på tumblr sa...

Vilken trädgård!
Så frodigt och så fint med de målade pyramiderna ovanpå varandra.

Ser ut som en plats att verkligen njuta av.

Anonym sa...

Har inte vännen Pythagoras varit framme igen?
pv