söndag 6 oktober 2013

Det bästa för Anne i Mantorp ...


Hej!
 
Efter sommarviste på balkongen så blir belöningen så här tjusig. Egentligen tycker jag kaktusen
är lite för mycket, ja fulsnygg helt enkelt. När det inte är några blommor som drar blicken från
bladen, så ser den ju rent förskräcklig ut.
 
Nu hoppas jag att jag kvalar in till dragningen nästa gång och hoppas även att jag vinner lite chili,
för nu är min förra vinst av chilis nästintill slut.
 
Kram/Anne i Mantorp
 
// Elisabet säger: det här är veckans vinster i lotteriet (ja, egentligen veckan som kommer ..,dragning på lördag med självaste herr Pehrson som Notarius Publicus).
 

En valfri chilipåse, så generöst skänkt av Birgitta (Lilla B) i Västmanland.
Tack snälla! 


Samt Margareta Strömstedts senaste "Jag skulle så gärna vilja förföra dig ...." och underbara filmen "King´s  speech" med Colin Firth.

Inga kommentarer: