lördag 12 oktober 2013

Dragning vid 18.00 - tiden ...


 Bara så ni vet.

Och ett tröstpris i form av chili från Birgitta i Västmanland (Lilla B).

Och följande blev det som tävlar om Margareta Strömstedts senaste skapelse, samt dvd-filmen med Colin Firth:


Elva stycken är ni:

  • Eva på Frösön
  • Eva i Tyresö
  • Margaretha i Huddinge
  • Kerstin i Skåne
  • Rexxie i Västerås
  • Ulrika i Västmanland
  • Ann i Göteborg
  • Anne i Mantorp
  • Turtlan i Karlstad
  • ellem i Skellefteå
  • Monet i Frankrike
  • Annika i Kävlinge

4 kommentarer:

Turtlan sa...

Spännande!

Om jag kanske vinner så önskar jag vinna....Nja det säger jag inte men jag önskar.... :-)

Kattis sa...

Jag skulle så gärna vilja bidra, till det bästa i veckan, men jag orkar inte!

Elisabet. sa...

Turtlan: ,-)

Kattis: man behöver inte .., man ska bara göra det som känns bra och som man mäktar med!

Kattis sa...

Elisabet:
Jag skojade lite, med tanke på boktiteln... ;)