tisdag 8 oktober 2013

Ni missar väl inte ....

... den här underbare skribenten!



4 kommentarer:

Turtlan sa...

Absolut inte.

Ett bara att läsa ställe... inget skriva en rad ställe för oss läsare.

cruella sa...

Vad roligt att du gillar, Elisabet! Jag är ju part i målet, men jag tycker också att det är så bra:-) Och även om vi känt varann i tjugo år, jag och M, så har man ju inte koll på allt, till exempel barndomen på Klostergården i Lund.

Elisabet. sa...

Turtlan: men det gör inget ..., även om jag nästan spricker när jag inte får säga hur bra det är!


cruella: du kan vara stolt, han skriver sååå bra, men det vet du förstås redan!

cruella sa...

Turtlan, min man tänkte väl främst att det var släkt och vänner som skulle läsa och dem kommunicerar vi ju med på andra sätt. Att jag sedan spridit ordet får stå för mig;-) Han är mer för osociala medier...