lördag 12 oktober 2013

Med posten ....


Under veckan som gått har postlådan närmast svämmat över av bidrag till lotteriet!
Först kom en livräddare i form av en ficklampa, plus ett häfte frimärken till porto - avsändare var en rar madame i Karlstad - just det, Turtlan!

Igår uppenbarade sig två underbart vackra julkort som jag beställt från Eva på Frösön, men också andra kort som följde med på köpet - till lotteriet -, plus några ljuvliga pärlarmband inköpta i Skottland ...., allt ska lottas ut!

Men det räckte inte .., från Göteborrrrg kom ett paket te "Gör-gött" och då är det förstås Ann som varit i farten!

Och vad tror ni brevbäraren ska tänka?
Det är "Lotteriansvarig" och "Marknadschef" som står före mitt namn .., och han vet ju att jag arbetar på Hemköp ,-)

Stooooort tack till er alla!

Det här lotteriet kan vi nog sikta in oss på att det räcker och blir över minst ett par månader till!

Nu ska äldsta dottern och jag själv susa iväg till Varberg!

(Ps. Tack för alla bidrag till "hur jag har det med ordningen". Så snart jag får tid ska jag lägga in era bidrag! )

Inga kommentarer: