torsdag 14 november 2013

Nästa veckas vinster ...


Det är ett härligt dubbelt julkort med kuvert, målat av Eva på Frösön (själva kortet är ett tryck) och skänkt av sigge nilsson i det gula huset.


Från Turtlan i Karlstad kommer det här vackra kortet, inhandlat här och alltså ett tryck från en målning av underbare Lars Lerin!  Kortet är större än ett vanligt vykort och går förstås utmärkt att rama in.
Tack snälla Turtlan/Annica!


Halsbandet - som vanns av Gunnar -, får också vara med den här gången och jag tänker lägga min egen lapp i byttan, å, jag hoppas att jag vinner! Det var Maggan i Huddinge som stod för halsbanden.


Gårdagens vinster går med posten idag.
Jag hoppas att ni som vann förra omgången har fått det ni ska ha.
Det känns dumt för mig att fråga ..., precis som om man förväntar sig ett storslaget tack, men så är det inte .., däremot kan det ju hända att det blir som med den STORARTADE Anns vinst, lunchväskan, att den hamnar hos helt fel människa, så ny vinst (ännu en lunchväska) fick postas.
Eller än värre: att ni tror att jag helt enkelt inte har skickat er vinst.

Nu har ni en hel vecka på er, ja, nästan i alla fall, tills onsdagmorgon den 20:e november.
Roligt också med en ny deltagare i byttan - Lena i Malmö -, känn dig varmt välkommen bland alla snällingar!

Välkomna nu med era bidrag!
(bisse151@gmail.com)

1 kommentar:

Turtlan sa...

Å vad jag gillar de där halsbanden!
Bidrag kommer så klart!