söndag 19 januari 2014

Det bästa för Eva på Frösön ...


Hej Elisabet!

Dagen idag var helt klart veckans bästa med ett underbart vackert vinterväder.
Jag tog med mig kameran och vi åkte upp till Stocketitt på Frösön (det café vi besökte när ni var här). Där var det igenbommat men vi vandrade runt där och kameran arbetade på högvarv.

 Därefter åkte vi till stugan och tittade till. Vår lilla stiga låg inbäddad i snö och det såg så mysigt ut, mindre mysigt var det att komma in och se all muslort som låg lite här och var.
Storstädning väntar till våren.

Dagen avslutades med kaffe hos svärföräldrarna.
När vi skulle åka hem låg det ett rosaskimmer över nejden.

En härligt uppfriskande dag.

Kram Eva

2 kommentarer:

cruella sa...

Vilket sagoland Sverige är ändå! Det ryms så mycket.

Elisabet. sa...

cruella: ja, det tycker jag med! Jag blir lika fascinerad och förundrad varje dag när jag ser bilder på facebook från vårt avlånga land! Så helt annorlunda det kan vara på olika platser!