lördag 14 juni 2014

Dagens fönster ...


Vet ni hur glatt hjärtat blir när människor som man aldrig har träffat i verkliga livet .. när dom åker på semester och där - plötsligt -, kommer på att ta fram fönsterhåven och sedan skickar bilden via rymden till ett gult hus i landet Halland?

Anar ni glädjen?

Ja, men ååå, så glad man blir!

Fönsterfångerska den här gången var min namne, hon som heter Elisabeth men kallar sig för Dubbelörnen och som är på semester i Frankrike.

Så här skriver hon:

"Hälsningar fr underbara vackra Languedoc.
Kram Örnen :)"

6 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Och kan du tänka dig att det är en Elisabet i ett gult hus i Halland som jag bara talati telefon med, som är den person som jag först tänker på nör jag ser ett ett härligt fönster i mitt paradis Languedoc :D

Dubbelörn sa...

Okej massor med fel bokstäver, men så händer det hos en Elisabet som bara ser det positiva o inte mina mobilfelstavningar :D:D
Kraaaaam

Dubbelörn sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Elisabet. sa...

Dubbelörn: nej, det spelar ingen roll, jag vet hur det är! Tack igen.

Turtlan sa...

Instämmer. Jag tittar också efter fönster att fånga och skicka iväg.
Det jorde jag då aldrig förr :-)

Sen efter Göta Kanal resan förra året så har jag börjat titta mycket mer på träd.

Så det kan bli :-)

Elisabet. sa...

Turtlan: underbart! Ja, ni är som gullungar!