tisdag 24 juni 2014

Hälsningar från Gösta Pehrson ....


En pigg åttioåring på midsommarfesten ..., jominsann, här sitter herr Gösta tillsammans med fru och två barn och gitarren har han fått fatt i också!


Och tänk, att på en gång ha blivit morfar och mormor till två småkillar ..., Alfred och Elliot .., och en stoltare morfar var det länge sedan jag träffade. 

Nu ska vi se .., Alfred är nog närmast kameran, hos moster Kerstin ..., och Elliot är hos mormor Sonja, en trygg före detta distriktssköterska som hanterar barnbarnen som hade hon nyss haft småbarn själv!

Två smågrabbar som kommer att bli tvåspråkiga och susa mellan svenska och engelska.
Så praktiskt!

Gösta skickade bilderna och jag säger "tack snälla!"

3 kommentarer:

Tankevågor sa...

Åååååh så fina småttingar! Blir alldeles varm inombords när jag ser dem. :-)

Anonym sa...

Kul att se Gösta och han fru också! De fanns ju ofta i bloggen förr.
/Biggan Sth

mossfolk sa...

Det är så fina namn, tycker jag. Alfred och Elliott.
Och jag älskar när någon plockar fram gitarren sådär (ja, eller sätter sig vid pianot, det är jag också hemskt förtjust i)!