fredag 27 juni 2014

Och kvällens bästa ...

Utsikten från stugan ...

Igår slängde jag ut en fråga på Facebook, ja, om förslag på trivsam camping någonstans längs Vänern.

Vi åker ju på måndag och hoppas vara framme hos Gunnar på tisdagkväll.

Pv tyckte att trakten kring Åmål, Mellerud eller Säffle, jo, det skulle väl vara lämpligt.

Jodå, det kom förslag.

Och i eftermiddag kom ännu ett tips, ja, rent från självaste stuguthyrerskan.

Det verkar fint .., eget boende och nära en sjö med badbrygga.

Men framför allt: trevligt sällskap!! 

Om jag blev glad?

Mer än så!!

Jag ler fortfarande och det ska bli sååååå roligt!

Vi kommer nämligen att få bo i stugan hos den här madamen.

Håll med om att bloggvärlden är helt underbar!

11 kommentarer:

Anonym sa...


nu hade Ni flax säger Friherinnan.

Så du slipper att tälta med pv o Harry

Kram.





Elisabet. sa...

Jo, det kan jag lova att jag hade :) vad duktig du har blivit på att kommentera! Kram på dig!

Tankevågor sa...

Åh vad roligt och visst håller jag med om det....att bloggvärlden är underbar! :-)

Kattis sa...

Härligt! :)

Mian sa...

Perfekt!

Babsan sa...

Kul

Monet sa...

Det är en underbar bloggvärld!

Elisabet. sa...

Tankevågor, mian, Babsan, Monet och Kattis: ja, det är verkligen förunderligt! Så många trevliga människor man har lärt känna under årens lopp, ja, från bloggvärlden!
Tänk om ni kunde ställa upp er på rad längs hemvägen, så kunde man krama om er alla!

mossfolk sa...

Så alldeles perfekt, det ser så fint ut där vid sjön!

Ruta Ett sa...

Bloggvärlden är härlig och det hade varit så roligt om alla ställde upp sig på en rad och vi kunde krama varandra alla!
Kram på er <3

Ruta Ett sa...

Säg till när ni närmar er Göteborg så ställer jag mig längs motorvägen!