fredag 10 november 2017

Det bästa för Ann i Göteborg ...
(hon den STORARTADE ..)


Det bästa i veckan är den fina kaffeburken jag fick från Hemköp Plaza i Malmö. En fin grön burk från Zoegas med texten I ❤ Skåne och med ett paket årets julkaffe i.
Kaffet är mörkrostat med toner av fikon och smörkola och bönorna från ett kvinnokooperativ i Rwanda.

Jag fick nys om burken via butikens Instagramkonto där det beskrevs hur man köpte 2 kaffepaket i affären och då fick en burk på köpet.

Hur skulle jag från Göteborg bära mig åt för att få tag i den här dyrgripen. Jag skickade en kommentar och 2 dagar senare har jag ett paket att hämta här.

Det bästa var inte burken och kaffet (även om det var fint) utan att någon på Hemköp i Malmö tog sig tid att svara och sedan fixa paket och skicka till mig!

Omtanken och servicen - så mycket det betyder.  Dessutom fick de gratis marknadsföring av mig på både bloggen, Facebook och Instagram. Win-win alltså! 

Tycker Ann
 
//Och jag bara  ä l s k a r  sån serviceanda!! hälsar Elisabet.

2 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Och jag vet att du också har den serviceandan i allra högsta grad!

WalkaboutSweden sa...

Underbart uppiggande burk, både i färg och budskap!

Å vilken service. Sånt värmer.