lördag 9 december 2017

Det bästa för Bente i Norge ...



Mitt bidrag til det beste : når livet vender ,og man ikke kan bo der man har bodd i mange år .Ingen endring i livssitausjonen, men min helse er blitt mye dårligere i løpet av høsten.
Bor i 3 etasje uten heis.
Da kjøper man ny leil i en annen by, og satser på at min leil blir solgt.
Kjøper seg hjelp til pakking og flytting.

Men dette blir sååååååååå bra.

Bente. 

//Elisabet säger: bilden visar Bentes hand som vilar på den duk som Bente virkat och som hon hade med sig från Norge som present och tänk, vad den sprider glädje! 




4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Härligt Bente! Det blir lite av en repris det här ..., så mycket igenkänning från friherrinnans flytt, även om det är olika orsaker.
Varmt lycka till! Hoppas att det ordnar sig med försäljning och hela alltet! Kram på dig!

Anonym sa...

Å, vad jag känner igen mig. Lycka till med allt. Vet precis hur du känner i hjärtat
Kram

Friherrinnan

WalkaboutSweden sa...

Önskar dig Lycka till Bente!

Att allt blir bra...

Barbro D.

Turtlan sa...

Vita virkade dukar är så fint! Lycka till i nya leiligheten!