måndag 4 december 2017

Och plättar får vi alldeles för ofta ...


Ridintresset fanns redan då (allaredan då som pv skulle säga) och tänk, vad det har hållit i sig.
Detta är alltså en yngre liten AP. 
Och inte visste mamman att det var roligt att rita ett myrhuvud.


Då och nu ....
 


Det här måste vara från 1992 .., för året därefter bar det ju iväg till Skåne och jo, jag minns tydligt när bilden togs utanför affären där jag då arbetade. Det var nån av hemtidningarna som gjorde såna här i-brist-på-annat-reportage.
Och uppenbarligen tyckte jag inte att Tyskland låg i Europa ,-)

5 kommentarer:

Steel City Anna sa...

Kul läsning :)

bettankax sa...

Så roligt att läsa om Annas tankar, "bäddat hela jullovet utom fyra dagar", älskade ungar:)
Du ser exakt likadan ut idag som 1991. Hur är det möjligt, du vackra människa?

(jag säger allEredan)

Elisabet. sa...

Steel City Anna: tycker jag med ,-)

Bettankax: precis det jag log åt .., hon satt säkert och räknade efter hur många dagar som missades ,-)

mossfolk sa...

Men åh, lilla Anna! Så kul att läsa. På den tiden kunde man väl nästan få titta på teve när man ville -det var ju ändå inte mycket annat än testbild och myrornas krig ;)

AP sa...

Ja jag tänkte också precis det, att du är så himla lik dig trots att kortet är från -91. Mycket tjusig <3