torsdag 1 februari 2018

Tre fönster i en smäll ...


Och nu gör jag nånting jag inte brukar göra, lånar en bild från en mäklarsida.
Det är vännen Bente i Norge som säljer sin lägenhet och att hon tycker om färgen turkos, kan väl väl
knappast undgå någon.
(Bente som är ordförande i pv:s vasaloppsfan-club ..,-)

Nu hoppas jag verkligen att försäljningen går som en dans Bente!
Lycka till!

(Egentligen hade Bente skickat egen-tagna fönsterbilder, men där var det så suddigt, så det blev så här i stället).

5 kommentarer:

WalkaboutSweden sa...

En liten kurs i att göra hjärtan i sin kommentar:

Mitt tangentbord har längst till höger en samling av siffertangenter 0 till 9.
Om jag håller ned Alt och trycker på 3:an, så får jag ett hjärta.

Det fungerar inte om jag använder siffrorna som sitter på rad längst upp, utan bara på siffrorna till höger.
Så kanske man måste ha ett tangentbord som mitt - eller så finns det en annan alternativ lösning för att skapa hjärtan.

Rexxie sa...

<3

Rexxie sa...

Nähä, det funkade inte 😀

Anonym sa...

♥♥♥♥♥

Funkar på min skoldator också.
PV

-B- sa...

!♥♥♥