fredag 9 mars 2018

Det bästa för Kerstin i Dalarna ...


Massor av kattmys med Mitzzy.
 
Vår kattfröken (12 år om en månad) och dotterns Molly Mops är inte bästa kompisar, så nu tar hon igen allt mysande när Molly är hos matte igen.
När vi har Molly Mops här så bor Mitzzy på nedervåningen, hos sonen/lillhusse. Hennes mat står alltid där nere. Det går alltså ingen nöd på henne nånsin 
 
 
Hittade en artikel om katt//hundmänniskor. Jag är utan tvekan en kattmänniska-Har med åren lärt mig att tycka om Molly Mops. men så mycket med andra hundar...
 
Kram Kerstin i Dalarna. 

// Elisabet skriver: veckan i Sälen hade jag bara min Iphone med mig, ingen dator, så allt sånt här fick ligga på lut och sen blev det ju det här med Nelly .., så jag får börja om lite från början med Det Bästa. Den 24:e februari kom det här bidraget från Kerstin i Dalarna!

Inga kommentarer: