måndag 5 mars 2018

Det bästa för Ulrika i Närke ...


Ja veckans bästa den här gången är då inte svår att välja. :-)
 
En helg tillsammans med Stefan och den har vi tillbringat i Falkenberg. Lördag förmiddag hälsade vi ju på i gula huset och det var så himla roligt! Vi har pratat om det flera gånger sen dess, hur himla trevligt det var. :-)
En så rolig "bonus" att vi fick träffa Friherrinan också!
Gos med världens absolut sötaste lilla Nelly, det kan jag leva länge på bara det.
 
En trevlig prick, kan bloggmadamen intyga ...
 
Vi har också varit på Falkensbergsrevyns "Hittepå" och som vi skrattade! 
Heeelt fenomenalt bra är dom. Jag vet inte när jag skrattade så mycket under en och samma kväll sist. Verkligen asgarvade. :-)
Nu är jag nyss hemkommen och trött som jag vet inte vad men lycklig så fötterna knappt snuddar golvet. :-)
Kraaaam från Fjugesta, och vi ser fram emot nästa gång vi ses!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Och så oändligt glad jag är att jag fick träffa Nelly en sista gång. Större hundpersonlighet har jag aldrig mött.

Stora stora kramar till er i det gula huset idag. <3 <3 <3
Stefan hälsar också, han vet så väl hur det är han också.