lördag 12 maj 2018

Det bästa för Barbro i Uppsala ....
(Babsan, alltså)


.... är mycket.


Extra lediga dagar ute på öm.
All underbar grönska och bäst av allt bäddsoffa på plats.Rummet blev så bra.



 Samt att vi kommit igång med brädfodringen på baksidan av skolan.

Kram Babsan

//Elisabet skriver: eftersom jag på inga villkors vis vill pådyvla någon det här med "Det bästa" och tjata och skriva "glöm nu inte ...!", så gör jag helt enkelt så här att jag lägger in era bidrag när dom kommer. Jag samlar inte ihop dem just på en gång .., men är så himla glad när ni delar med er!
Så  t a c k  Barbro!

1 kommentar:

Leina sa...

Hemnäs bäddsoffa har jag med i gästrummet. Gästrummet är lite mer än dubbelt så stor som soffan.... Den satte jag ihop helt själv, vet faktiskt inte hur jag klarade av det. En del ilska var inblandad.... Kvinnor kan! =D