lördag 12 maj 2018

Idag är det Ulrikas dag ...


Fina Ulrika som lever ett liv fyllt av känslor.
Som älskar sina söner mer än allting.
Och sina katter och Qvick.


Som har varit och hälsat på mig flera gånger och som tvekade länge inför det gigantiska gapet mellan segelbåtens för och kajen (jag är likadan) ...


Och som har varit livrädd för alt som har med vatten att göra, men som i fjol gjorde en mental resa som nog var lika lång som runt jorden och hon räknade precis alla dopp och jag kan säga att det blev hur många som helst!

Idag fyller hon 47.
Jag började blogga 2005 tror jag .., då bodde jag i Ystad .., alltså har vi känt varandra länge och Ulrika var en av dom första att kommentera på min sida!

En virtuell bukett kommer här Ulrika och stor och varm kram också!

Här är födelsedagsbarnet.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Gulledej, tack!! :-)

Ja det är många år nu som vi känt varandra och du är en rikedom att ha i sitt liv!

76 bad blev det förra sommaren. Hittills i år är jag uppe i 3, det blir nog nummer fyra idag. Vädret samarbetar inte riktigt, men äsch. :-)

Ulrika sa...

Jag älskar dig! :-)

AP sa...

GRATTIS Ulrika! Hpppas du har en toppendag!