tisdag 16 juli 2019

Och så var det dags ....

Somnade sent. Låg och tittade på åttonde avsnittet av Follow the money, som är så hemskt så man får ont i magen. Jag har redan smygtittat på slutet (ja, jag vet ....), men trots (eller kanske just därför) att jag vet hur det kommer att gå, så vågar jag knappt titta. Kvinnan som spelar bankanställd, hon måtte vara en sjusärdeles aktris!!! Nåt så vanvettigt bra hon är! Anna Berg Hansen heter hon och har hela registret inom sig! 



Så här ser hon ut, men i serien har man lyckats förvandla henne till nånting helt annat. 
Ja, jysses .., så bra hon är!! 


Stram bankkvinna med iskall blick. 
Jo, jo .., i den kvinnan finns en skarp hjärna, kanske den skarpaste av alla i serien.

Jag ser nu säsong 3 och har missat de övriga två, vi får väl se om jag tar mig an dem.

Nu snart mot jobb!

2 kommentarer:

Turtlan sa...

SVT play eller....?

Elisabet. sa...

Turtlan: absolut!