torsdag 27 januari 2022

Kväller ....


I morgon ska det - enligt SMHI - vara strålande sol mest hela dagen. 
Det har varit så urdåligt med kallbad, mest för att jag nästan alltid fryser inombords och då lockar det ju inte lika mycket. 
Kanske i morgon. 
K a n s k e. 
Jag vet ju hur lycklig man blir efteråt. 

Pv har gått i säng .., äldsta dottern har testat positivt (ja, hon är inte gravid) och där blir det inget jobb bland patienter inom de närmaste dagarna. Det är ju närmast ett mirakel att hon har klarat sig såååå länge.

Lyssnade till nyheterna där experter tror att inom kanske två veckor är alla mer eller mindre immuna och pandemin ska lägga sig. Vi får väl se hur det blir. 

Bilden visar en gren av en ek här på Ejdervägen.

3 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Men ... Skulle det inte bli oväder i sydsverige idag, fredag? Det tyckte jag att jag hörde.

Bert Bodin sa...

Jag har tydligen missuppfattat. Det gäller imorgon, lördag.

Elisabet. sa...

Bert Bodin: idag är det helt underbart ute! Men i morgon ...... hu!