fredag 28 november 2008

Tänka sig ....


Att snart är det ett helt år sedan.

6 kommentarer:

Christina sa...

Vilka underbara havsbilder!
Det var nästan så att jag fick torka bort saltstänk på skärmen ;-)

Jag kan verkligen sakna havet ibland här i Bergslagen.

mossfolk sa...

Så där tänker jag på många bloggar nu. Att tiden har gått så himla fort!

Lena sa...

Nästan ett helt år sedan... kommer du också i håg att du var nervös?
När livet är bra, går det fort:)

Elisabet. sa...

christina: å, havet betyder så mycke! Jag växte ju upp alldeles vid vattnet .. sånt betyder nog mycket?

mossfolk: och ju äldre man blir .... precis så är det, ju fortare går tiden!

panter: nej, det kommer jag inte ihåg, men jag var det säkert ..-))

Elisabet. sa...

mycket mycket mycket mycket

med t

Evas blogg sa...

Men är det ett helt år sen?! Minns att jag undrade var du skulle :-)