söndag 14 december 2008

Diagnos ..., hmmm.


Dottern.

Man förstår ju hur illa ställt det e g e n t l i g e n är .., när man får ett mail där avsändaren undrar om något är på tok ...,. för ..."ja, du är ju så inaktiv på bloggen ...".

Och jag svarar världens raraste och mest omtänksamma bloggmadame att ..."nä, jag har bara jobbat och jobbat och haft halländskt besök ...".

Min ena dotter utbrast en gång: "ååå mamma, det är så bra när du arbetar mycket, för då bloggar du inte så mycket och då ser det ut som om du är alldeles normal!"

Mamman bara loooog.

5 kommentarer:

Evas blogg sa...

Hm, harkel.....:-)

Elisabet. sa...

Till hon som är så omtänksam: ;-)

Nu är allt som vanligt igen.

S o F sa...

:) Jag ler också.

Barnen vill ju alltid att vi föräldrar ska vara någotsånär "normala".

Ungefär som Elisabet. ;)

(undrar om du tittar på TV3, kl 20.00 ikväll?)

Elisabet. sa...

s o f: ja, om jag bara orkar vara vaken .. jag är så vanvettigt kvällstrött numera så det är inte sant!
TAck för tipset!

Anonym sa...

Kan tröttheten ha något med den nyligen insatta medicinen mot framtida hjärtbesvär. Ofta kan kroppen reagera starkt i början av en medicinering, innna kroppen vant sig.
Men det måtte väl leg vårdbiträde själv känna till.

MVH
PV