torsdag 18 december 2008

I morgonkväll ...



... kommer älsklingssonen, han den ende sonen i familjen, hem till Ystad, men då åker jag förstås norrut, till pensionatet i Halland.



Men på söndagkväll och på måndag .., då får man kanske strääääcka på tårna och krama om den blivande konstapeln.



Alla tre barnen firar jul i Stockholm och dit kommer även deras pappa.

Själv arbetar jag till två på julafteon och kör sedan hyrbilen till min syster och hennes familj och efter nyår blir det barn och barnbarn för min del och åååå, så jag längtar!

2 kommentarer:

Evas blogg sa...

Visst är det härligt att få träffa barnen?! Tack för brevet! Paketet ska jag lägga under granen och öppna på julafton.

Anonym sa...

Typiskt att sonen kommer hem när du åker iväg...men ni träffas ju sedan, det är huvudsaken!
Nu är det bara 3 dagar kvar att jobba för min del, sedan blir det några efterlängtade lediga dagar. Oj vad skönt det ska bli!