fredag 26 december 2008

Upphittat ...







4 kommentarer:

Anonym sa...

Man ser att de flesta handlar mer eller mindre likadana saker.
Ganska rart, tycker jag.

Det Mörka Hotet sa...

Vart sjutton hittar du alla de där lapparna?

Själv måste jag alltid spara mina lappar tills jag kommer hem då det även brukar stå matschema på dem (på andra sidan).

Elisabet. sa...

marskatten: ja, nu i juletider märker jag också att det är mycket samma saker ..-)

dmh: lätt .., i varukorgarna som man kånkar och bär bort från kassan .., där ligger dom flesta .., och ju närmare kassan man kommer, desto fler lappar hittar man i hyllorna ., chipshyllan .., där finns många ihopknövlade små inköpslistor, till exempel.

Nu vet ju mina arbetskamrater att jag sparar på dem också.

Ibland kommer nån brett smajlande och säger ..."men du Bettan .., nu har jag en häftig lista!" ,-)

Pixi sa...

Förhoppningsvis så hade de redan handlat de behövde innan du hittade dem! hehe..