tisdag 29 juni 2010

Tisdagens sommarvärd ....


Ska jag absolut inte missa.

6 kommentarer:

Tankevågor sa...

Inte jag heller! Han är bara för härlig och jag har sett deras föreställning flera gånger.

....men jag får lyssna på honom ikväll....idag ska jag ut till Fjäderholmarna.

mossfolk sa...

Har också tänkt försöka lyssna idag. Tycker bara att tiderna är lite sådär. Klockan ett är så väldigt mitt på dagen och kvällstiden har sådana som jag fullt sjå att hålla ögonen öppna. (jo jag vet att man kan lyssna på nätet också :)

Vonkis sa...

Har också tänkt att lyssna på honom, verkar vara en intressant filur.

Anonym sa...

Tack för att du påminde! Har lyssnat, åh vilken härlig person han verkar vara. Jättebra med alla sina små berättelser från såväl föreställningar som olika resor.
Inutivarm blir man.
Kram
Hemifrån-Kerstin

Elisabet. sa...

Londongirl, mossfolk, Vonkis och hemifrån-kerstin: jag lägger mig på soffan Ektorp .., tänder ljus .., öppnar ett fönster .., och lyssnar från datorn om kvällarna. Det är helt ljuvligt.
Ikväll ska jag ta mig an dagens sommarpratare.

*P* sa...

Du kommer inte att bli besviken! Jag lyssnade ute i solskenet, passade på att hämta vatten i musikpauserna. Underbart program!