lördag 7 augusti 2010

Lördagmorgon ...


"Ååå, husse .., nog är du allt snäll som kliar mig på huvudet!"


... blir alldeles ljufvlig.

Frukost ute på altanen .., sigge och pElle som gör oss sällskap .., Ring-så-spelar-vi .., solsken ..., ett grönt parasoll som skänker glädje .., humlan som kämpar och kryper längre och längre in i den rosa stockrosen och till slut nästan försvinner helt!

Nu vankas Melodikrysset .., pv har målat andra varvet i gästrummet .., själv ska jag diska och plocka bort.

5 kommentarer:

Amber sa...

Vilken fotograf du är! Tänker också på den turkosa bilden av himmel och hav du tog förra veckan(?) - vad har du för kamera?

Elisabet. sa...

Amber: jag har en liten billig Canon Ixus 8215 ..., men någon gång ska jag köpa mig en riktig systemkamera.

Nåja, så länge så funkar den här bra .. men jag skulle så gärna vilja ..-))

Suzan sa...

wow, vilken vacker bild!

S o F sa...

Tack för en underbar bild E!

(efter förmiddagens aktiviteter så börjar jag också se så där vitprickig ut...)

...men fint blir det! (här också)

Varma målarhälsningar!

Vonkis sa...

Åh vad det där såg gosigt ut!
Melodikrysset, det är grejer det. Är du en löjlis?

http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=327976191889