tisdag 17 april 2012

Ja, dom är som hund och katt ...



Och  som  jag älskar dom!

14 kommentarer:

Ulrika sa...

Ååå precis som Max och Rally! =)

(Fast Max och Rally är oftast lite vildare. :-) )

gunnar i vaplan sa...

Läckert..!

AP sa...

Å vad fina dom är!

Monet sa...

Åh det är helt underbart med de här samspelen! Precis sä hade vi det med vår Max , Jack Russell och våra två katter Cayenne och Maya. Härligt!,

Elisabet. sa...

Ulrika, gunnar, AP och Monet: harry skulle ju, lätt som en plätt, kunna förpassa sigge till evigheten .., om han ville, men jag tror inte att det är vad han önskar och kommer det att hända, så sker det nog av misstag.

ab sa...

Hehe - det var det gulligaste!

mossfolk sa...

Men åh vad fina de är!!!

Jessica sa...

Sånt här blir jag alldeles varm i hjärtat av.

Christina sa...

Tar Harry emot hundar i någon slags terapi, de som lider av att de ska döda alla katter de ser?
I så fall sätter jag Gaia och Poppan på Swebus direkt.
En helt underbar liten filmstump. Tänk om jag kunde få pälstjejerna att fatta hur mysiga katter kan vara.

Elisabet. sa...

ab, mossfolk, jessica och Christina: om jag inte är i närheten, så jagar harry mer än gärna sigge ..., och jag TROR att han gärna skulle bita honom rätt rejält ..., men inte av ondska, utan mer i lek.
pElle har sån pondus och sitter ofta stilla, då tappar ju harry sugen att jaga ...
Och Christina, jodå, vi har kurser i början av juni, hälsa dem välkomna!
(Vänta du, några lusingar från pElle, sen är det godnatt!)

Anonym sa...

Åh, vilken mysig film!
/Biggan utan inlogg

Tankevågor sa...

HELT underbar film och så hög igenkänningsfaktor här med! :-)
Vår hund Roxy och vårt kattgäng älskar verkligen varandra....men vår lillkatt Tiffany och Roxy har en alldeles särskild relation. De hänger alltid ihop tillsammans ute på ön.

Elisabet. sa...

Tankevågor: ja, så här såga vänner är dom nästan alltid! pELle däremot ..., ger gärna Harry en lusing ,-))

Elisabet. sa...

Såta. , ska det vara ....