torsdag 12 juli 2012


Dagens sommarpratare ...

.... var Daniel Ek, grundaren av Spotify.

Här var det också en entreprenör i ordets rätta bemärkelse, men det här var annorlunda,  mera personligt!

Vi satt i bilen på väg hem från stan, pv och jag själv, - musiken kanske inte föll oss i smaken, men vi ville hela tiden höra mera av sommarpratet, ja, det var inte bara ett uppräknande av fakta, utan även reflektioner över själva livet.

Det här blev en positiv överraskning för mig och det blir ett högt betyg .., på gränsen till en åtta.

Här finns hans program.

3 kommentarer:

qi sa...

Tack för tipset Elisabet! Ska lyssna i kväll.

Elisabet. sa...

qi: jag är tämligen less på alla "så-har-jag-lyckats-här-i-livet-program-pratare!", men här var det lite mer än så, tycker jag.

Men musiken hade jag gärna bytt ut ,-)

Lyckliga Grodan sa...

ja det var riktigt intressant och spännande!!