måndag 9 juli 2012

Och Ulrika säger så här ....

Ja, du får en vare sig du vill ha en eller inte. ;-D

Marcus: en ständig glädje. Lugn, trygg, äkta. Lurviga, starka armar. Varma händer.
Så oerhört snäll. Händig till tusen.
Såååå fin i mekar/fixarkläderna. :)  
Pålitlig. Djurvän. Och alldeles avgudad husse. :-)
 
 Djuren - det ger sååå mycket gädje, det här att leva tillsammans med både hund och katt. Och snart kanske det blir en tredje katt här. Det finns en katt som har gått här sen i våras, som vi inte lyckats hitta någon ägare till. Han kommer nog att få flytta in hos oss. Vääärldens snällaste och keligaste är han.

Och så att Andreas hälsade på en kväll och vi åt god mat och sen färska jordgubbar till efterrätt och vi satt länge ute och njöt. Och jag kände mig så tacksam för vad jag har och för att Marcus och mina barn trivs så superbra ihop. Den här familjekombinationen är verkligen jackpot!
 
// Ulrika har en veckolång fotoutmaning som heter duga .., någon fler kanske vill vara med? 
Reglerna är tänjbara (sånt gillar jag) och anordnaren verkar rar och snäll.
För första gången hoppade jag på något sånt!

Inga kommentarer: