måndag 9 juli 2012


Det bästa som hände ....

Jag tänkte att ni nog var less på det här med det bästa.

Kanske skulle jag skippa att lägga in några inlägg.

Strunta i att fråga er?

Men så, när jag öppnar min mail idag, efter att ha haft tolv timmars bloggfrånvaro och lite till .., upptäcker jag att  - utan att jag ens har nämnt det - har det kommit brev med just det som varit bäst; det som gjort er glada.

Och jag ler för mig själv och tänker att ni är då för  u n d e r b a r a!

Nu ska jag bara ta mig samman och sätta ihop dem!

Det tar en stund.

Någon fler som vill vara med?

Mejla då förra veckans "det bästa som hände" till bisse151@gmail.com, så ska jag fixa det hela.

2 kommentarer:

Turtlan sa...

Det kommer en med sen ankomst.

Vet precis vad jag ska välja!

Ruta Ett sa...

Du har skämt bort oss. Så lätt blir du inte av med oss. Det är så roligt att läsa vad andra tycker har varit roligast!
kram VD