onsdag 11 juli 2012

Dagens sommarpraterska ....

.. är Heidi Andersson, ni vet, armbryterskan från Ensamheten utanför Storuman, gift med skidskytten Björn Ferry.

Igår var det Gudrun Sjödén.
Det var inte långt ifrån att jag kom för sent till jobbet, bara för att jag så gärna ville lyssna klart - sista kvarten tog jag vid sängdags i stället -.

På den där skalan 1 - 10 .., säger jag ...., 6 för gårdagens program,
Vilsam musik var det, men inte så spännande.

Och fotoutmaningen, den får komma när jag har slutat för dagen.

4 kommentarer:

Eva i Tyresö sa...

vi kämpar med daniel här,
Mycket svårt.
Men idag flyg till föräldrarna i Halmstad. Pust.Från Arlanda Det andra dugde inte.
Inte en egen minut.
Kram Eva

Elisabet. sa...

Eva i Tyresö: lycka till! Du måtte vara som gjord för att vara farmor eller mormor!

Bonita sa...

Elisabet
Vilken mail når jag dig på?

Bonita sa...

(..har provat igen på den mail du har i profilen, skrev fel första gången)