måndag 9 juli 2012

Ulrikas fotoutmaning - svartvitt -.

Väldigt förutsägbart .. men nog måtte väl ändå sjuttonårige pElles framtassar platsa under rubriken svartvitt?

Den här bilden är inte tagen idag, för hur jag än kämpade för att få honom att sitta stilla, så vägrade han.
Ja, det blev ungefär som när han ska få maskmedicin .., klorna ut!

Alltså får det bli en liten fuskbild, tagen för något år sedan.
Förlåt.

Och här finns listan på andra deltagare i fotoutmaningen .,. vi blev jättemånga! 


Och detta är vad det hela ska handla om i veckan.

Här gäller det att tänka till ,-)

7 kommentarer:

SoF sa...

Vilken fin tolkning Elisabet! ♥

Jag har också "fuskat" lite. Bilden som jag tog idag blev jag inte nöjd med, så därför blev det en bild som är nån månad gammal, plus att den inte var helt svart-vit... ;)

Varma ganska-så-härligt-väder-hälsningar!

Tony sa...

Jag är inte med i utmaningen, men kan väl kommentera om att det blev en bra bild ändå :-)

Ulrika sa...

Det är inget krav att bilden ska vara nytagen. Jag skit' i det där med regler, jag. =)

Och Pelle passar alltid!

Micke sa...

Jättefin bild det där på pElle!

Elisabet. sa...

Till er alla: såna regler tycker jag om ,-) och bra att du också varit olydig SoF ..., och du Micke hade ju en silvrig bild ,-)

Mian sa...

Suverän bild Elisabet!

Jessica sa...

Underbar bild!