tisdag 10 juli 2012

Det bästa för Eva från Tyresö ...

T.v. står Eva från Tyresö. Om jag med ett ord skulle beskriva henne, blir ordet: omtänksam!
 
Veckans stora glädjeämne är att jag lyckades få barnbarnet Alexander  att våga bada.
Han klamrade sig fast vid sin pappa med kläderna  på.
 
Efter en timma med mig var han i lilla bassängen i brottet.
Jag hade en mycket fin röd boll och han fick ha kläderna på.
Vi vadade ut efter bollen ideligen.
Han blev våt till slut och allt gladare och hans pappa var Lycklig.
 
Senare SAMMA DAG! badade han i havet och sa att det är bäst att ta av tröjan.
Nu kan han ha kul vid havet också!
Vilken seger!
 
Kram Farmor Eva

6 kommentarer:

SoF sa...

Hihi - "Äkta" drömmar från Gille.

...men visst är de lite platta. :)

Elisabet. sa...

SoF: jo, nog var dom platta nog ,-))

Rexxie sa...

Appropå ingenting:

Såg du den här dokumentären på SvT?

http://www.svtplay.se/video/174805/mannen-fran-jupiter

Ruta Ett sa...

Jag såg mannen från Jupiter...såååå intressant människoöde...

Elisabet. sa...

Rexxie och Ann: nej, det gjorde jag inte och nu kommer jag ihåg att igårkväll började jag titta på en annan dokumentär på mobilen, men tänkte att jag ser resten senare ,-)

Ni tycker alltså att jag borde titta på den?

Rexxie sa...

Absolut!